De Krachttour van Dekker van Geest

Het is vrijdag 29 november. 16:00. Het tot zaal omgetoverde magazijn zit vol met alle medewerkers van Dekker van Geest. Vandaag presenteert Arno van Alphen de uitkomsten van de Krachttour van Dekker van Geest. Afgelopen maanden zijn verschillende groepen medewerkers onder leiding van Ronald van Elswijk actief aan de slag gegaan om de kracht van Dekker van Geest te analyseren. Twee groepen bogen zich over vragen als: Waar zijn we met zijn allen trots op? Wat kunnen we nog verbeteren en wat moeten we morgen niet meer doen?

Het kernteam, een doorsnede van medewerkers van het bedrijf, heeft gekeken naar de verschillende klantgroepen en haar behoeften. Vervolgens is gezamenlijk gekeken wat we daar allemaal voor doen en hoe we dit nog beter kunnen doen.

De groep monteurs hebben zich verplaatst in de klant en vanuit hier gekeken naar het bedrijf. Wat kunnen wij doen om de klant nog beter te bedienen. Ook is samen bediscussieerd wat we van elkaar mogen verwachten en welke kernwaarden belangrijk zijn.

Alle groepen hebben speerpunten, verbeterpunten en wensen geformuleerd. In de bijeenkomst van 29 november heeft de directie 3 speerpunten gepresenteerd. Uniforme uitstraling en beleving, investeren in monteurs en het optimaliseren van het nazorgtraject. Deze speerpunten zullen door de projectleiders in concrete acties, een implementatieplan, worden omgezet. Zo gaat Dekker van Geest met een ambitieus programma van start om de trots van het bedrijf nog meer glans te geven.